Management

  • Management heeft een metamorfose ondergaan.
     De tegels zijn vervangen door lijsten en 
    het nieuwe design geeft een beter beeld van de onderliggende functies. 
  • Je kunt voortaan ook handmatig een nieuwe klant/organisatie toevoegen. 

 

Nieuwe weergave ‘Management – Klanten’:

De navigatiebalk links in het scherm is eenvoudig in-en uit te klappen en is voorzien van de iconen voor het aanmaken en het onderhouden van Klanten, Klantgebruikers, Collega’s en Groepen. 

 

Een nieuwe klant aanmaken.
 
Je kunt voortaan handmatig nieuwe klanten/organisaties toevoegen en activeren.
 

 1. Klik hiervoor op de tab ‘Klanten’ en daarna rechts in het scherm op de knop ‘Maak een klant’.

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

 

2. Het invoerscherm ‘Algemeen’ volgt, en je kunt hier de basisgegevens invullen van je nieuwe klant.

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

 

Informatie-velden:

KvK nummer               : Geef het KvK nummer van de nieuwe klant in.

Klantcode                   : Gebruik Hoofd- en kleine letters, cijfers en speciale tekens, tot maximaal 50 posities. 

Naam                          : Vul hier de naam van de klant/organisatie in.

Type                            : Selecteer het juiste type: Bedrijf of Persoon.

Taal                            : Selecteer de taal: Nederlands of Engels (GB)

Kantoor                      : Selecteer de plaatsnaam waar het kantoor is gevestigd. 

            Land                            : Selecteer hier het land uit de lijst waar de klant is gevestigd. 

Adres                          : Vul hier het adres van de klant in.

Postcode                   : Vul hier de postcode in.

Plaats                         : Vul hier de plaatsnaam in.

 

3. Hierna kun je op de knop ‘Maken’ klikken en het bedrijf is toegevoegd aan het klantenoverzicht.
 4. Je kunt er Klantgebruikers, Collega’s en Groepen aan toevoegen.

 

Self Service Management

Self Service Management is een nieuwe applicatie voor de ‘Tekenbevoegde Clientgebruiker’.

De ‘Tekenbevoegde Clientgebruiker’ kan hiermee:

  • Bestaande en Nieuwe clientgebruikers toegang te verlenen tot bestaande organisaties/ bedrijven.
  • Clientgebruikers toegang te verlenen tot bepaalde applicaties.
  • Clientgebruiker gegevens in te zien en eventueel te wijzigen

NB. Deze applicatie is alleen zichtbaar voor de ‘Tekenbevoegde clientgebruiker‘.
 Check dit bij de Klant op het tablad Algemeen, onder ‘Tekenbevoegde Clientgebruiker’.

 

Een nieuwe Clientgebruiker/Client user aanmaken. 

Stap 1:  Accountgegevens toevoegen.

Stap 2: Organisaties/ Bedrijven toevoegen waarin toegang wordt verleend aan de clientgebruiker.

Stap 3: Rechten verlenen aan de clientgebruiker.

 

Stap 1: Accountgegevens invoeren.

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

 

Stap 2: Organisaties/ Bedrijven toevoegen waarin toegang wordt verleend aan de clientgebruiker.

 

Stap 3: Rechten verlenen aan de clientgebruiker.

 

De Kantoorgebruiker/Organisatie User blijft de mogelijkheid behouden om clientgebruikers/ Client Users aan te maken, te onderhouden/wijzigen, te koppelen aan organisaties etc.

 

Let op:
 In Self Service Management dien je bij het aanmaken van een ‘Client gebruiker/ Client User’ deze gebruiker direct te koppelen aan een bedrijf/ organisatie.

 

 

Drive

Vanaf heden kun je alle bestanden per Klant in archiefbestand downloaden en bewaren. 

  • Dit kan alleen door de ‘admin User’ (gebruiker met admin-rechten). 
  • Als je dit voor de 1e keer doet bij een Klant, dan wordt er een ZIP-bestand gemaakt van alle bestanden. 
  • Als er later nog bestanden bijkomen of verwijderd zijn, genereer het ZIP-bestand opnieuw door voor ‘Update zipbestand’ te kiezen.

 

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

 

Stap 1. Zipbestand genereren.

 

Stap 2. Het archiefbestand maken.

 

Stap 3. Zipbestand downloaden.

 

 

Overige verbeteringen

Diverse performance verbeteringen en bug fixes.