Documenten uploaden

Documenten kunnen op twee manieren worden geüpload in de PBCL.


1.    Via drag & drop – Sleep een bestand naar de betreffende vraag.


 

2.    Via de browse knop – Selecteer het gewenste bestand.



Niet van toepassing

Wanneer bij een vraag, waar een bestand geüpload moet worden, je geen gegevens hebt om aan te leveren dan kan deze vraag worden gemarkeerd als Niet van toepassing.



Indien de vraag een reeds geüploade document bevat, en de vraag wordt op Niet van toepassing gezet, dan zal het document worden verwijderd.


Navigeren vanuit formulieren

Er zijn 3 navigatie mogelijkheden.


Volgende/ Vorige knoppen.

In het formulier kan eenvoudig worden genavigeerd naar een volgend of vorig formulier. Dit kan met behulp van de knoppen Vorige en Volgende rechts boven in het scherm.



Tussen bedrijven.

In het formulier kan door middel van de zoekbalk rechts bovenin worden gewisseld tussen de verschillende bedrijven, indien van toepassing. Het betreffende formulier zal dan direct worden geopend.



Indien er wordt geswitcht naar een andere administratie, maar de betreffende tegel of formulier blijkt voor deze administratie niet te bestaan, dan wordt het volgende scherm getoond: 


Via het navigatiepad

De geselecteerde tegel zal direct worden geopend.



Vraagteken 

Door te klikken op het vraagteken achter een vraag, wordt een uitgebreidere toelichting weergegeven:



Vraag is goedgekeurd

Nadat de vraag is goedgekeurd door de intermediair, zal de status van de vraag worden aangepast.

Voor goedkeuren:

  


Na goedkeuren:



Vraag is afgekeurd

Nadat een vraag is afgekeurd, zal worden aangegeven waarom deze vraag is afgekeurd. 

Naar aanleiding van het afkeuren van de vraag zal er een e-mailbericht worden verstuurd en een taak op je Dashboard worden getoond. Onder de betreffende afgekeurde vraag zal de toelichting worden getoond.


 

De tegel, waarin zich de afgekeurde vraag bevindt, zal een rode badge tonen Afgekeurd:




Documenten verwijderen

Documenten die zijn geüpload kunnen de ook worden verwijderd door op het prullenbakje achter het betreffende document te klikken. Het document zal ook uit ctrl Drive worden verwijderd. 


 

Berichten plaatsen

Wanneer een vraag niet duidelijk is en u meer informatie nodig heeft, of wanneer u een toelichting wilt geven waarom een vraag niet van toepassing is, kunt u een bericht plaatsen bij een vraag.

Klik hiervoor op het   icoon om met een nieuw bericht te starten. Of typ uw bericht in het Plaats een opmerking veld onder al bestaande berichten.

U kunt op deze wijze ook een reactie plaatsen op een eventueel afwijzingsbericht van uw intermediair.